VerzuimWeg. Ziekte overkomt je, verzuim is een keuze.

Medewerker Commerciële Binnendienst:

Medewerker Commerciële Binnendienst | 32 – 40 uur | Nijmegen of Groningen Acture activeert. Activeer jij met ons mee?

In het kort

Salarisindicatie

Bruto startsalaris €2.400 – €3125 op fulltimebasis

Dienstverband

Jaarcontract, uitzicht op vast dienstverband

Minimale educatie

Hbo

Vakgebied

Sales – Ondersteuning

 

In deze regelfunctie ondersteun jij onze klanten met de juiste administratieve en procesmatige werkzaamheden. Houd jij van een divers takenpakket en ben je graag de vraagbaak voor klanten en een verbindende schakel voor interne afdelingen? Wil jij jezelf ontwikkelen in een collegiale werkomgeving waar je jouw eigen koers kunt bepalen? Kies dan voor jouw carrière bij Acture!

Wij zijn Acture

Voorloper in sociale zekerheid.

VerzuimWeg is een label van Acture en richt zich op het verbeteren van inzetbaarheid. Wij nemen barrières weg en bieden effectieve oplossingen voor verzuim, arbeid en re-integratie. Wij hebben als gecertificeerde arbodienst alle kennis en deskundigheid in huis om het beste uit organisaties en mensen te halen door medewerkers gelukkig te laten zijn in hun werk. 

Acture is dé private uitvoerder sociale zekerheid. Wij geloven dat het hebben van werk de beste vorm van sociale zekerheid is. Het activeren van mensen staat daarom centraal in onze organisatie en dienstverlening. We activeren werknemers om zo snel mogelijk weer aan de slag te gaan. We activeren de branche met oplossingen om verder te komen. We activeren collega’s om zich voortdurend verder te ontwikkelen en op zoek te gaan naar nieuwe initiatieven, producten en innovaties.

 

Wat jij gaat doen

Als Medewerker Commerciële Binnendienst.

  • Jij maakt de juiste vertaling van de commerciële afspraken met onze klanten naar werkprocessen. Je bent verantwoordelijk voor de juiste afstemming rondom de invoering van het implementatietraject van onze dienstverleningen. Jij richt deze in conform afspraak, stelt de bijhorende contracten op en verwerkt deze volgens bestaande processen.
  • Intern ben je de verbindende schakel tussen onze afdeling Sales en de andere interne afdelingen.
  • Extern ben je samen met de accountmanager vraagbaak voor onze klanten en zorg jij voor een soepele en efficiënte afwikkeling van onze dienstverlening.
  • Je analyseert met regelmaat jouw klanten om zo kansen en uitdagingen in kaart te brengen en daar vervolgens op in te spelen door het uitzetten van concrete acties.
  • Je informeert klanten over actuele ontwikkelingen en eventuele wijzigingen op het gebied van eigen risicodragerschap ziektewet, WW, WGA en aanverwante sociale wetgeving.
  • Je stelt contracten en handboeken op, maakt rapportages over bijvoorbeeld de verzuimcijfers en je voert wijzigingen door in onze systemen.
  • Je onderhoudt de contacten met de verzekeraar, belastingdienst en UWV.
  • “Ons team heeft de echte ‘work hard, play hard’ mentaliteit.”

Wat jij krijgt

Voor wat hoort wat.

  • Een uitstekend salaris. Wij bieden jou een startsalaris tussen de €2.400 en €3.125 bruto per maand. Bovendien zijn er bij Acture diverse doorgroeimogelijkheden, zowel verticaal als horizontaal.
  • Goede prestaties gaan niet onopgemerkt voorbij. Acture beloont goede financiële bedrijfsresultaten met een jaarlijkse bonus. Deze bedraagt maximaal 8% van het basis bruto jaarsalaris en wordt afhankelijk van de resultaten op groepsniveau, geheel of gedeeltelijk uitgekeerd aan het eind van het jaar.
  • 30 vakantiedagen. Omdat wij tijd voor jezelf net zo belangrijk vinden.
  • Vakopleidingen, trainingen en coaching. Ons continu leren en verbeteren programma biedt training on-the-job en een breed aanbod van opleidingen waar collega’s via onze online trainingsbibliotheek – de Acture Academy – onbeperkt toegang tot hebben.
  • Een goede pensioenregeling.Geregeld via MijnDoenpensioen van a.s.r.. Zo zit je er niet alleen nu, maar ook later nog warmpjes bij!
  • Een collectieve zorgverzekering. Bij Zilveren Kruis krijg jij een collectiviteitskorting van 5% op de premie van de aanvullende verzekering. Bovendien kom je in aanmerking voor extra vergoedingen.
  • Dagelijks een uitgebreide verzorgde lunch. In ons spiksplinternieuwe kantoor wordt er elke dag een gezonde lunch geserveerd, mét salades, smoothies en fruit. Bovendien kun je bij Acture na werktijd samen met je collega’s een sportieve bootcamp les volgen onder begeleiding van een professional.

Wat wij vragen

Naast die persoonlijke match

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau aangevuld met een aantal jaren relevante werkervaring.
  • Je bent woonachtig in regio Nijmegen of Groningen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als in geschrift
  • Je bent organisatorisch, procesmatig en communicatief sterk.
  • Je bent klantgericht, dienstverlenend en in staat om in een hectische werkomgeving te schakelen tussen je verschillende taken en daarbij de juiste prioriteiten te stellen.
  • Lef, eigenzinnig, hardwerkend, persoonlijk, inventief, uitdagend. Herken jij jezelf in minstens twee van onze kernwaarden, dan zijn we gegarandeerd een match.

Solliciteren bij Acture

Snel weten waar je aan toe bent.

Ben jij enthousiast over werken bij Acture als Medewerker Commerciële Binnendienst? Solliciteer dan direct via onderstaand formulier. Onze collega Julia neemt binnen 2 werkdagen contact met je op om een kennismakingsgesprek in te plannen. Wij houden van een snelle sollicitatieprocedure en streven ernaar om de procedure binnen 5 werkdagen volledig te doorlopen.

Lees meer

Direct contact

Stedumermaar 6
9735 AC  GRONINGEN

T: 050 - 317 65 25
E:

F: 050 - 317 65 35
KvK: 02086372